torsdag 11 mars 2010

Nya tider

Att fortsätta i samma hjulspår som man alltid gjort är ju både tryggt och bekvämt men jag har nu kommit till den punkt där jag för mitt eget välbefinnande måste göra ett val. Det handlar inte om någon livsavgörande fråga men den suger massa energi och gnager ändock inom mig (och har gjort bra länge). Jag är dock inte säker på att det jag eventuellt kommer försaka vägs upp av att jag förhoppningsvis får lite mer lugn och ro inom mig men ibland måste man sätta ner foten och kanske inte för alla runt omkring utan mer för sig själv säga att -nu får det vara nog! Ett sådant tillfälle är det nog precis just nu, så nu bara kastar jag mig ut och säger högt och tydligt till mig själv "Det är dags att tänka i nya banor"!


5 kommentarer:

Johanna sa...

Mår du bra mår alla runt också bra :-D Go girl!!!!

Sofie sa...

Bra! Man måste ta hand om sig själv! Säg till om du vill prata!!
KRAM

Mrs F sa...

Lycka till med ditt nya tänk!

Anonym sa...

Bra syrran!!! Jag ÄLSKAR dig!
Man måste tänka på sig själv i första hand.
Människor som stjäl energi är inte bra för än.

Du vet vart jag finns....finns för dig!
KRAM KRAM KRAM
JennY

Min värld... sa...

Tack för era peppande ord, de värmer! Klumpen i magen har minskat avsevärt och nattens sömn har varit bättre än på länge så nu känns det som jag är på rätt väg!
Kram