lördag 20 februari 2010

Nu gick det inte längre...

... att motstå den ljuvliga soppskål, kruka, ljusfat eller vad man nu vill använda den till. Den är från Bruka Design och jag ser många användningsområden. Jag har spanat på den hos Butik & Galleri Försmaken i Åseda sedan i höstas men varit för snål för att unna mig själv den. Den var inte särskilt dyr från början men något inköp har helt enkelt inte blivit av. Förrän nu - igår när jag var inne en sväng hos mysiga Eva så stod den bara där och ropade till mig "Hej, jag kostar bara halva priset just nu och vill jättegärna följa med dig hem". Så sagt o gjort, det fick den göra!
Det kanske inte framgår av bilderna men den är ganska tung och stor så som vanlig té-kopp blir den nog lite klumpig men under kvällens Melodifestival får nog ett gäng karameller samsas i den i stället :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det fler?
kram annica

Mrs F sa...

Jättefin! Som gjord för lite gott till Melodifestivalen! Såklart får du länka min blogg :-)
Trevlig kväll!

Min värld... sa...

Annica: Det tror jag absolut att det gjorde! Kom på att det är ju alltid trevligt med par så jag funderar på att investera i en till... :)
Kram