onsdag 3 februari 2010

Tack!

Puh, nu börjar jag äntligen vakna till liv igen...
Stackars Skrutten fick magsjuka förra veckan och både maken o jag var lyckliga för att verka ha klarat oss från smittan. Men icke, i helgen föll vi båda pladask! Sen i söndags har vi knappt lyft huvudena från kudden...
W har fått bo hos först farmor & farfar och sen mormor & morfar. Vi är från djupet av våra hjärtan så otroligt tacksamma för all hjälp som har bestått av både barnpassning, snöskottning och matleverans! Tack!


Ett stort tack i form av en vacker röd sommarpion!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ni 3, numera, pigga å krya på Västra vägen. Klart att vi hjälper till om vi bara kan. Det har inte varit betungande å ha dej lille Wiggo hos oss. Tack ska du ha för att du hjälpte mormor att klä av granen idag. Nu ska morfar få klippa ner den å ta ut den. Många kramar till er, från oss på Brisvägen gm Mamma/Mormor/Svärmor.

matglädje sa...

Hej hej
Hoppas ni är fortsatt pigga och allt är bra! Ha det gott! Kram

Min värld... sa...

Jodå, med Wiggo är det fullt ös igen. För mig så tog nog lördagens gospelfest knäcken på mig, nu är bihålorna helt igenkorkade... Men men, man överlever väl :)
Ha det gott!
Kram

Mrs F sa...

Hej! Tack för din kommentar! Du hittar svaret på min sida. Jättefin blogg du har! Får jag länka till din sida under mitt bloggarkiv?
Hälsningar Sandra

Min värld... sa...

Hej Sandra!
Du får gärna länka, ok om jag också lägger till din här?
Trevlig helg!
//Frida