lördag 27 december 2008

Det blev en God Jul!




Vi har haft en riktigt lugn och skön julhelg, hos mamma o pappa på julafton och på Ekenäs juldagen. Båda sångtillfällena på julafton gick jättebra, och midnattsmässan var riktigt mysig. Jag tycker vi hade fått ihop ett bra program som verkade uppskattat, fullsatt var det iaf :)
Och givetvis blev det massa klappar (Wiggo fick såklart flest helt otippat), men jag är supernöjd med de jag fick. Fina kläder, smycke, presentkort, bok, och mycket mycket mer. Jag fick dessutom något som jag aldrig fått förut, en presenning... kan nog vara bra att ha när man nu blir husägare! På tal om det så har det idag varit stora packaredagen, även om det är mycket kvar så tycker jag vi hunnit med en hel del. Känns skönt att vi kommit igång på riktigt, nu börjar jag förstå att vi på måndag faktiskt får nycklarna till vårt hus! Ska bli så kul!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken goding! Wiggo alltså ;-)! Ser ut som han växer som en tok! Så stor han ser ut! Massa kramar! Ses snart

Anonym sa...

Anonym är andréa hahaha... det kom ju inte med... haha