fredag 19 december 2008

Jag kanske varit säljare i ett tidigare liv...

... för ikväll har jag nämligen sålt vår bostadsrätt, iaf per telefon! Då vi inte skrivit papper ännu så avslöjar jag inte vilka som ska flytta in efter oss men kan avslöja att jag är grymt nöjd med hur det hela löste sig, känns skönt att "blivit av med" huset så vi slipper massa otäcka dubbelhyror. Som det verkar nu så behåller vi detta huset januari ut för att hinna med flytt o städning (mitt i allt kaos är det visst inplanerat en skidresa i januari också...)

Inte nog med husförsäljningen, jag har troligtvis också lyckats kränga bort mitt älskade piano idag till en kille som kommer och hämtar det på tisdag. (Anledningen till försäljningen är att när vi köpte hus fick en flygel på köpet, inte illa!!)

Dessutom har jag även nog tingat bort svågerns gamla snowboard+pjäxor till en kompis son idag. Snart får kanske Fredrik hejda mig så jag inte säljer av hela vårt bohag till högstbjudande :)

Inga kommentarer: