tisdag 24 mars 2009

Efterlysning!

Jag söker med ljus o lykta efter billiga tågbiljetter till Stockholm t o r nu till helgen, dvs 27-29/3. Ska åka o hälsa på barndomsgrannen Sofia vilket ska bli så himla roligt, men om jag bokar ordinarie biljetter på sj.se så kostar det mellan 1500 och 2000kr, där kommer Snål-Helga i mig och jag tycker att de slantarna vill jag lägga på betydligt roligare saker! Har hittat biljetter som sj säljer på tradera.com så jag hoppas att jag vinner auktionen men om någon mot all förmodan råkar sitta på lite biljetter som skulle passa mig så hojta till! :)
Och ja, jag var på nöjestripp förra helgen och ska iväg nu igen. Fredrik får vara hemma med Wiggo själv hela helgen vilket jag egentligen tror han tycker ska bli ganska mysigt. Så är det, ibland blir det mycket aktiviteter på kort tid när man försöker pussla ihop datum med bekanta :)

Inga kommentarer: