söndag 22 mars 2009

Party o mjuka viskningar på Östersjön...

... har det varit i helgen. Tjejgänget begav sig till Karlskrona i fredags eftermiddag för att gå ombord på Stena Baltica. Vi hade en supertrevlig kväll som inleddes med middag med vin i obegränsad mängd (farligt, farligt) vilken efterföljdes av nattklubbsbesök! Timmarna bara flög och helt plötsligt var klockan 4 (!), tror aldrig jag dansat så mycket på en kväll, galet kul!!
Lördagen spenderades ombord och vi hade bokat olika spabehandlingar, jag hade bokat chokladmassage. Så vansinnigt skönt! Dock kändes det lite märkligt när den polska manliga massören Marek stundtals hade väldigt tung andning och avslutade behandlingen med att smeka mig i nacken och mjukt viska i mitt öra "thank you very much" Hmm... Ja ja, skönt var det iaf och man kände sig som en liten chokladpralin efteråt :)
Vi anlände åter till Karlskrona kl 19.30 så strax innan halv tio var vi hemma i Åseda igen, idag har vi bara pysslat lite här hemma och sen fikat våfflor nere hos syster yster. Mumma!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Låter underbart...allt utom han massören kanske...låter lite som när jag badade bubbel i Sävsjö! Men sånt där gör att man orkar lite mer när man kommer hem, och är lite goare mot barn o make...Helt rätt gjort!!

Min värld... sa...

Ha ha, ja jag läste om din lilla bubbelincident i Sävsjö :)
Jo, ibland måste man bara få komma iväg o ladda batterierna!