lördag 2 januari 2010

Jag fick sparken...

... som sen hittade ny ägare :(


Ett par dagar innan jul smet jag upp på vårt garageloft för att kika om det fanns något fint att pynta trädgården med. Till min lycka hittade jag tre (!) fina gamla sparkar, varav en lyckades jag "baxa" nerför trappan på egen hand. Denna placerades vid grindhålet och på sitsen fick en gammal fin zinkhink med granris i stå. Himla fint blev det, men den pyntningen var inte särskilt långvarig... På nyårsafton var det någon trött människa som nog inte orkade gå hem från nyårsfirandet utan knyckte min kära spark och använde som färdmedel istället. Grrrr!!! Jag hade först tänkt att skuva fast hinken i sitsen för att den skulle stå stadigare men det blev aldrig gjort och det ångrar jag bittert nu... (Men jag ska väl vara glad att tjuvarna iaf lätt min lilla hink få vara kvar i min ägo)

Jag vill passa på att önska alla ett riktigt Gott Nytt År!
Kram //F

Inga kommentarer: