måndag 15 juni 2009

Hurra Hurra Hurra...


...för lilla mig idag. Dags för 26 ljus i tårtan!

Jag har haft en lugn födelsedag, först shopping i Högsby med svärmor o sen picnic i det gröna med Fredrik o Wiggo. Picnicmaten fick jag dock fixa själv då Fredrik ju jobbat hela dagen :(
Vid paketöppningen blev jag mäkta besviken, Fredrik hade släpat med ett jättepaket i bilen och jag som är barnsligt förtjust i presenter inser snopet att i den stora lådan ligger det endast en lapp med texten: "Den som väntar på något gott får vänta till onsdag" What the... ?
På onsdag blir det kalas med släkten och nu är nog mina förväntningar skyhöga på vad som komma skall, ha ha! (Ni som är bjudna och läser detta; känn ingen press) ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Av mig vet du säkert redan va du får...kul va...???
/JennY

Min värld... sa...

Om mina aningaar stämmer så tror jag att jag vet ja, men det är ju vad jag önskat mig! :)